Ты заходи, если что...
Почувствуй разницу

В связи с событиями в Казахстане резко всплыла информация про "Путинское НАТО" - военный блок ОДКБ (Организация договора про коллективную безопасность), в которую входят: Беларусь, Армения, Казахстан, Кыргызстан и Таджикистан. А заправляет всем, естественно, РФ.

Официально целью организации является "укрепление мира, международной и региональной безопасности и стабильности, защита на коллективной основе независимости, территориальной целостности и суверенитета государств-членов, приоритет в достижении которых государства-члены отдают политическим средствам." То есть, защита суверенитета максимально невоенными способами. Это - в теории. На самом же деле цель союза - усиление влияния РФ на постсоветском пространстве. Что и подтверждают последние новости. Могло бы кому-то прийти в голову, что НАТО будут вмешиваться во внутреннюю политику какой-либо страны - участницы блока? То есть, нарушать суверенитет? Но ОДКБ - это "НАТО по-русски", то есть - наоборот. И прямо сейчас в Казахстан движутся стройными рядами не только "российские миротворцы", но и их "миротворческая" военная техника. Ну, а найти "внешних" террористов там, где их нет - старая (не скажу - добрая) традиция всех постсоветских диктатур. При этом даже не утруждают себя назвать страну-агрессора - откуда "десятки тысяч террористов" якобы засланы :facepalm:

Что происходит сейчас в Казахстане, и чем всё закончится - разобраться пока трудно. Связи почти нет, информация противоречивая. Как минимум, ясно, что кроме собственно протестующих, там орудуют и просто бандиты - мародёры и грабители. И админздания жечь для чего - не очень понятно. Но что однозначно ясно - Путин постарается выжать из ситуации максимум выгоды для себя. Не удивлюсь, если часть территории Казахстана вскоре станет какой-нибудь "Северо-Казахстанской народной республикой". А то и вся страна станет де-факто частью РФ.

Как говорится, к гадалке не ходи. Особенно хорошо это осознают в Украине. Например, волонтёрская информационная компания InformNapalm опубликовала исследование, что многие подразделения, которые РФ перебрасывает в Казахстан, участвовали в агрессии против Украины. Кстати, факт, что переброска началась через считанные часы после "просьбы" Токаева - сам по себе красноречивый. Но спецы из ИнормНапалма выяснили также, что военно-транспортные самолеты зачастили из РФ в Казахстан ещё до решения ОДКБ о переброске "миротворцев". И завозили они, скорее всего - ЧВК-шников. Руками которых Кремль творит самые грязные дела. Типа убийств и похищений оппонентов режима. В том же материале упоминается любопытный факт. В 2001 году офицерами 45-го полка ВДВ, среди которых был и известный по событиям на Востоке Украины Игорь Гиркин (ака Стрелков), были похищены десятки (!) местных жителей из чеченских сел Хатуни, Махкеты и Тевзени. Похищенные до сих пор считаются пропавшими без вести...

@темы: Война

Комментарии
07.01.2022 в 05:08

По зову памяти былой О днях до Солнца и Луны Я поднимаю голос мой чтоб силы сделались равны! (с)
Сценарий похож на тот, что разыгрывался в Киеве: снайперы на крышах и все такое, но у нас вроде не в таких масштабах было, там сейчас речь идет УЖЕ о сотнях убитых. Если не о тысячах. Журналисты могут и приврать, но это не меняет того факта, что масштабы действий пугают...
07.01.2022 в 10:25

Хочешь изменить мир — начни с себя!
Hily, "Путинское НАТО"

Навіщо порівнювати з НАТО? Є більш підходющий приклад: "Варшавський договір/блок".
Тобто можете це назвати "Путин Пуйловський договір"/"Варщавський блок 2" чи ще якость.

Варшавський договір має у своїй історії ввід військ у країни "договору" - це і Прага, це і загроза окупації Польші.

Історія має звичку повторюватись. І щоб цього не було - її треба вивчати та розуміти. Але, нажаль, ми усі неуки :( .
07.01.2022 в 11:05

"Удивительно, сколько всего случается, если вести дневник каждый день; а если пропустишь месяц, кажется, не было ничего, о чем стоит писать." О. Дуглас
На Майдані також були ексцеси - і Росія активно поширювала інформацію про них, ніби то суцільні пограбування і погроми були. При тому нагадаю, що більшість пограбувань, спалених автомобілів тощо - це дії Антимайдану, які, тим не менш, в російських ЗМІ приписувалися власне Майдану і Самообороні. Тому про погроми і грабування - я дуже обережно сприймаю інформацію. Спалення адміністративних будівель, як і ситуація з нашим Будинком Профспілок або захопленим в Одесі - також не факт, що свідоме спалення було. Маємо розуміти, що основні незалежні джерела заблоковані, а ті, що є - як правило проросійськими або провладними.
Головне, що можна констатувати: протести є, і вони не вшухнуть після "переможних" реляцій. Бо причиною заворушень є економічні проблеми. А танками економічні проблеми не вирішуються. До того ж Росія традиційно не вміє вирішувати економічні проблеми, навіть в себе, а тим більше на окупованих нею територіях. Тому здається мені - то ще довго буде...
07.01.2022 в 21:34

По зову памяти былой О днях до Солнца и Луны Я поднимаю голос мой чтоб силы сделались равны! (с)
Неназванный, так отож-бо, ділимо на 16 все почуте. Просто я вночі дивилася якісь ролики, а зараз їх повидаляли... І незрозуміло чому - тому, що правда, якої вони бояться, чи тому, що брехня і хтось по голові настучав за дезу.
07.01.2022 в 22:58

Ты заходи, если что...
Satellit
но у нас вроде не в таких масштабах было
Да, отличий много. В масштабах - в том числе. По Украине тоже во многих городах люди выходили, но не так массово и активно, как в Киеве. У них же таких выступлений, как в Киеве - множество. И погибших, к сожалению, в Казахстане будет намного больше, это уже ясно. Если с первых дней - как минимум, десятки... Сегодня слушал казахские СМИ... Легковушка с журналистами подъехала к центру (забыл название города) - её тупо обстреляли. Водитель погиб, трое журналистов ранены...
07.01.2022 в 23:21

Ты заходи, если что...
Gark
Але, нажаль, ми усі неуки :( - Цілком згоден! Зізнаюся - про це ОДКБ до останніх подій знав дуже мало. Тому зараз активно читаю, аналізую.

Навіщо порівнювати з НАТО? - Це не я вигадав.
Так, із Варшавським договором порівняння також зустрічав, але менш переконливі. В Угорщину в 1956-му та у Чехословаччину в 1968-му СРСР вводив танки хитрощами, не так просто. (Наприклад, в аеропорт Праги радянський військовий літак запросив аварійної посадки, начебто щось на борту трапилося. А коли сів, з нього вискочили спецпризначенці та захопили керування аеропортом, після чого наступні літаки з десантом почали сідати один за одним...)

У цьому ж ОДКБ взаємовідносини між учасниками дещо інші. По-перше, майже повсюди - диктатури (крім, мабуть, Вірменії) - близькі по духу ідеології. Всі верхівки виховувалися в СРСР, протягом 70 років. Тоді як у країнах ВД "добровільна" радянська окупація тривала лише з 1945 по, відповідно, 1956, 1968 та 1980 (у Польщі), тобто лише десяток, два, три з половиною десятки років.

Нарешті, Варшавський договір не виправдав сподівань, виявився непрацездатним. НАТО - навпаки, перемогло СРСР у "холодній війні". (Хоча Кремль з цим не погоджується)))
Тому мені здається (але ще буду міркувати), що аналогія з НАТО точніша :upset: Звісно - в лапках.
07.01.2022 в 23:40

Ты заходи, если что...
Неназванный
Росія активно поширювала інформацію про них, ніби то суцільні пограбування і погроми були.
Яник був змушений для цього навіть титушок застосовувати. Тому що українські протестувальникі виявилися геть "неправильними"))) Замість того, щоб бити вітрини та підпалювати автівки (як це зазвичай робиться при заворушеннях у будь-якої країни - У США, у латинській Америці, у Франції, у Москві (колись було в Люберцях, здається), в Казахстані - по ходу, також) київські майданівці на руках відносили чужі автівки подалі... А скульптуру улюбленого тренера - Лобановського (біля вул.Грушевського) - фольгою обмотали, щоб не пошкодився... :buh: В цьому сенсі лише білоруси на українців схожі - знімають взуття, встаючи на лавки.

Але не тільки в цьому річ. З того, що мені вдалося почути, поліція та пожежники там навмисно нічого не роблять. Горить - то й нехай все вигорить! Потім на протестувальників звалимо. Грабують магазини - та нехай грабують! В супермаркетах навіть охорону познімали. Хто хоче - просто тягає товари додому, без жодного супротиву. Чим більше шкоди суспільству - тим більше приводів звинуватити народ у "тероризмі". Якщо я вірно зрозумів тактику тамтешньої влади :upset:

Тому здається мені - то ще довго буде...
Теж боюся, що так. І народу загине ще багато :(

А танками економічні проблеми не вирішуються.
Ба більше. В Казахстані економічний стан геть не такий, як у Білорусі. Набагато більше, ніж білоруси, казахи залежать не від РФ чи, навіть, Китаю. Головний інвестор у них - західний капітал. Лише за останній рік - 17 мільярдів доларів інвестицій! :wow2: Загалом за 30 років незалежності - десь близько 250 мільярдів! Якщо Захід забере свої вкладення взад, народ взагалі озвіріє.

08.01.2022 в 12:34

Хочешь изменить мир — начни с себя!
Hily, В Казахстані економічний стан геть не такий, як у Білорусі.
Алексашенко (російський економіст, у минулом - зам.міністра в економиці, зараз не в'їздний у Московію - лячно) часто зазначав успішні економічні моделі Казакстану. АйТі-індустрія в них також була конкурентно спроможня.

Наступного вівторка явно це питання (економіка Казакстану) буде підійматись у передачі і якщо щось буде цікаве - напишу у своєму щоденнику.
08.01.2022 в 23:06

Ты заходи, если что...
Gark
Дуже цікаво!