Ты заходи, если что...
Нефутбольные выводы

Итак, для нашей команды участие в Евро-2020 завершилось. Можно подвести некоторые итоги. В том числе - не связанные с футболом.

Громкие вопли Московии по поводу нашей футбольной формы вызвали у украинцев широкую гамму эмоций, включая удивление. Лично я могу ещё понять их болезненную реакцию на приветствие "Слава Украине!", которое роспропаганда декларирует бандеровским. Но карта своей страны на футболках своей команды... читать дальше

Сомнения усугубились после победы над шведами. Многие наши комментаторы неприкрыто радовались и предвкушали, как разозлятся и взбесятся запоребриковые на победу украинской команды. Тем более, что их команда вылетела ещё "на подходе к снаряду". Но реакция была, как для меня, ещё более обескураживающая. читать дальше

Из чего лично я делаю вывод, что в моей модели поведения россиян, как клиентов роспропаганды, имеются пробелы и нестыковки. А если мы даже гражданского населения РФ повадки понимаем не чётко, значит, в политике партии в политике правящей верхушки государства, которое ведёт с нами войну, тоже разбираемся непозволительно плохо! Что чревато.

Посему - вывод второй. Надо предпринять какие-то дополнительные меры (ну, мне лично, как минимум), чтобы выявленные пробелы восполнить, изъяны устранить. Каким образом? Это - следующий вопрос.

@темы: Война, Из первых рук, Философия, Я

Комментарии
07.07.2021 в 14:39

життя - це те, на що звертаєш увагу
так котики тоже искренне любят мышек. это не мешает их есть.
еще про цикл насилия напомню . и треугольник Карпмана (который на самом деле не треугольник, а вечный двигатель).
особенно последнее подходит к российско-украинским отношениям на уровне обывателей как минимум, увы ((((
(т.е., 2 стороны определены четко, на роль третьей стараются назначить "запад", но тот пока отпинывается, не всегда успешно)
14.08.2021 в 15:02

Ты заходи, если что...
Каймирэ
О! Очередной сюрприз от @дневников. "Отложенный комментарий" - называется))

так котики тоже искренне любят мышек
"Любят ли слонопотамы поросят, и КАК они их любят?" (c) Винни-Пух и все-все-все
)))

про цикл насилия напомню. и треугольник Карпмана
Честно говоря, не вижу оснований :upset:
Ситуация между странами, с моей точки зрения, как раз, понятная и однозначная. Агрессор не хочет отступать, жертва не хочет сдаваться, третья сторона (цивилизованный мир) боится эскалации конфликта. Потому и "вечный двигатель".
А вот внутри РФ покопаться получше, думаю, полезно будет. Пассивный обыватель, активная часть народа, олигархи, спецслужбы, фюрер... Тут не только на треугольник агентов насобирается)))
16.08.2021 в 11:29

життя - це те, на що звертаєш увагу
А как же спасение нас от мытья унитазов в европе? а как же злые бендеровцы, которые распяли русского мальчика? а как же если бы мы не пришли, тут были бы базы НАТО :laugh::laugh::laugh:
16.08.2021 в 12:44

Ты заходи, если что...
Каймирэ
Ну, так любой захватчик называет себя освободителем. Это мы уже усвоили.
Нападение СССР на Финляндию было "защитой финских трудящихся от финских капиталистов".
Захват восточной Польши в 1939-м - "взятие под защиту жителей этих регионов, поскольку правительство Польши перестало существовать".
Гитлер наступал на СССР, "чтобы спасти бедных жителей от ужасов большевисткого режима".
16.08.2021 в 13:10

Хочешь изменить мир — начни с себя!
Hily, Як на мене, то «овчинка выделки не стоит» (с)

Наприклад,
Hily, Надо предпринять какие-то дополнительные меры (ну, мне лично, как минимум), чтобы выявленные пробелы восполнить, изъяны устранить….
Гаразд. Навчився Хілий у сортах лайна розуміти. Витративши багато часу. Який можливо було витратити на щось гарне.
І що далі?

Hily, … Каким образом? Это - следующий вопрос.
Можу порекомендувати:
1. Відео від Луганського www.youtube.com/channel/UC_qZe6I1LpbTUUU4yq_ot4... та www.youtube.com/c/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B... з його стримів з чат-рулетки. Представники мокшанського світу представлені найрізноманітніші.
Але одразу можу дати висновок: рів, морозостійки крокодили та подалі від спілкування з такими зразками людства. Для психикі буде спокійніше.
2. По психології людей, у т.ч. росіян – канал FreshLife28 www.youtube.com/channel/UCjFmzBvZLVWlKT-QjWge2V... / . Так, цей канал я раджу достньо часто. Так, цей канал позиціонується як канал для схуднення. Але. Схуднення та психологія йдуть поруч. І автор канала багато розповідає як про етологію, так і про когнитивні викривлення. Та ще й книгу (яку дуже раджу) написав: «Как начать думать в понедельник и не бросить во вторник».
Усе це – про те, як виховують на пострадянському просторі (звичайно, психологія вона усюди психологія, але є особливості виховання. А тому – говоримо про пострадянський, а ще точніше – про слов`янське виховання) та як використвують психологію для маніпулювання.
Так, усе це у викладенні «Для чайников». Але це як раз те, що треба.
3. Шукати у ютьюбі лекції та інтерв`ю з Джорданом Пітерсоном. Так, більше за всього Він відомий за конфліктом з ЛГБТ-спільнотою, висловленнями щодо патріархальності цього світу та книжкою «12 правил життя» . Це щоб розуміти «чим живе» західний світ (зрозуміло, що не лише цим, але … ). Знову ж таки – слухаючи його, розумієш скільки пересічній людині «насрано» у голові.
4. Канал «Т.Г. Шевченко» www.youtube.com/channel/UC1Q2MLy0DEswY-1ZheTcYi... . Це «український» погляд на історію. Також здивує поглядом на всесвіт. А точніше, побільшає розуміння, як «насрано» у історії взаємовідносин українців та московитів. Та загалом, як з історичної точки зору «насрано» в українських головах. І так, це стосується сучасності.
5. Мокшане дуже полюбляють говорити про геополітику (а Луганському подобається їх повертати до сьогодення). Але. Для розуміння які вони складні, взаємовідносини між країнами, є російськомовний переклад дуже гарних відеооглядів - www.youtube.com/channel/UCoE-Pc-911gywc8AfFADyy... . Наскільки важлива вода. Наскільки важливі морські простори. Наскільки важливо … усе.
6. Оскільки я тут вже згадава «рів, морозостійки крокодили», то треба порадити канал Аркадія Бабченко www.youtube.com/user/starshinazapasa . Зазвичай, я не можу не погодитись з його точкою зору на події, що зараз відбуваються. Так, його подання інформації може «не зайти», тому помістив його у кінець порад.

тоже разбираемся непозволительно плохо! Что чревато.
Чим? Черговим нападом?
Ну так Бабченко про це говорить постійно.
Чи «взаимоудушающими объятиями»?
Так історія вчить, що вона нічому не вчить. І ті, хто обрав Бубочку у 2019, висновків з падіння УНР і утисків українців після Переясласької ради не зробили. Як не зробили висновків з колективізації і Голодомору.
А це такі уроки історії були, що тяжче знайти важко буде.
Але усе одне – загальні версти населення нічому не навчили.


І одразу перейду до блоку: «А що робити?!»
Так поради будуть стандартні , звичні . І, як завжди, більшість їх не дотримується.
Займатись собою та власним розвитком. А це.
Здоров`я. Займатись спортом. Достатньо спати. Не їсти та не пити різну гідоту. Приймати вітамінчики та корисні речовини.
Розвивати мозок. Вивчати психологію. Вивчати мови. Займатись музикою.
Спілкуватись з рідними.
По можливості пояснювати оточуючим що відбувається та які можуть бути наслідки. При цьому розуміти, що більшість сказаного буде проігнороване та погіршить взаємовідносини (бо не люблять люди правди про себе та власні вчинки).
Ну і бути готовими до негативного розвитку подій (на зразок Донецька і Луганська 2014 або Кабулу 2021).
16.08.2021 в 21:22

Ты заходи, если что...
Gark
На жаль, ми знов про різне, шановний.

Навчився Хілий у сортах лайна розуміти. Витративши багато часу. Який можливо було витратити на щось гарне.
І що далі?

Якщо гарно у сортах лайна розуміти вивчити ворога, далі буде - перемога. Так вчать люди досвідчені, починаючи з Сунь-цзи.
А війна - найнесправедливіше явище на світі. Під час неї люди дуже багато часу витрачають не на щось гарне, в тому числі люди, які захищяються.

Чим? Черговим нападом?
Поразкою. Див. вище.

І ті, хто обрав Бубочку у 2019, висновків з падіння УНР і утисків українців після Переясласької ради не зробили. Як не зробили висновків з колективізації і Голодомору.
Взагалі дивуєш, шановний. Ті, хто голосував за Зе, дай боже, якщо взагалі щось чули про Переяслаську Раду. Вони (більшість українців) на жаль, відлік ведуть з початку СРСР. Для них попередньої історії не існує. Отже висновки робити геть не з чого. Тому ми повинні розумітися на всьому втричі глибше за них.

Можу порекомендувати:
І знов таки, я мав на увазі інше. Але тут сам винен. Пролунало воно геть невдало - "прогалини заповнити". Насправді я мав на увазі навпаки - виявити глибинні, ключові моменти, аксіоматику, вся їх поведінка з якої випливає. Щоб не розпилятися по дрібницях. А зріти в корень явища)) (Майже здійснився в мене один проєкт суміний з одним "потийбічним" індивидумом, за певними правилами, як раз на цю тему, але, не зрослося, на жаль)

А канали я дивлюся регулярно, і не один. Але в мене певні вимоги до їх форми та змісту, щоб, по-перше, багато часу не займали, по-друге, щоб автор або був занурений безпосередньо у проблему про яку розповідає, або мав доведені аналітичні здібності обгрунтовані висновки робити.

Втім, дякую, звичайно, передивлюся всі посилання.

Ну й про розділ «А що робити?!» - окрема подяка. Де б я ще на такі питання відповіді отримував?))
І я майже не жартую :friend:
17.08.2021 в 11:59

Хочешь изменить мир — начни с себя!
Hily,


На жаль, ми знов про різне, шановний.

А може давай без офіціозу? Бо я зараз почну Вельмишановних застосовувати ;) .


Якщо гарно у сортах лайна розуміти вивчити ворога, далі буде - перемога. Так вчать люди досвідчені, починаючи з Сунь-цзи.

Ні. Не буде.
Ти не є командуючий співпівставної армії.
І твоє військо не має того самого досвіду що і у тебе. Ви не дієте як єдиний організм.

І ні, я жодним чином не проти підвищення кваліфікації та знань. Лише за.
Але треба розуміти та співставляти сили.
Ще раз. Твої можливості – це ти та твоє оточення (у т.ч. через блог).
І ні, навіть найближчі тобі люди не будуть завжди прислуховуватись до тебе. Скоріше, вони будуть діяти так, як їм треба (читаємо – простіше, або звикли).


Поразкою. Див. вище.

Так, нападом та поразкою. Так, розумію. І так, події у Афганістані це чітко демонструють. І такі трохи своїх думок з цього приводу викладу.


Взагалі дивуєш, шановний. Ті, хто голосував за Зе, дай боже, якщо взагалі щось чули про Переяслаську Раду. Вони (більшість українців) на жаль, відлік ведуть з початку СРСР. Для них попередньої історії не існує. Отже висновки робити геть не з чого.

Події, які я перелічив це шкільна програма. Тобто хоч щось, а про них вони знають.
Так, погоджусь щодо попередньої історії не існує . Зазвичай про це говорять як про мислення золотої рибки.


Тому ми повинні розумітися на всьому втричі глибше за них.

І з цим погоджусь. І не погоджусь.
Так, знати треба. Але ще вміти це розповідати. Та, навіть, маніпулювати співрозмовниками, щоб ти мав можливість навести ці знання як беззаперечний аргумент.
Але. Повернюсь до відео Луганського.
Його співрозмовників можливо поділити на чотири категорії:
- Звичайні мокшане. Їм пофіг уся глибина твої знань. Випити, лайнутись – ось їх рівень.
- Імперці. Для них головне щоб Імперія збільшувалась. А проблеми місцевого населення їх не турбують. Мало того, якщо люди лохи, то чому б їх не ошукати?
- Ліберали. Знань багато, але вони за велич Росії . Поспівчувають і … усе. Можливо їх назвати умовними «навальнята».
- Найменша категорія. Ті, хто володіє знаннями, ті, кого лякає поточний шлях Московії під керівництвом Путіна. Ті, хто намагається донести аргументи до своїх співрозмовників. Але ця категорія і так усе розуміє. Так, можливо в них нема знань особливостей спільного життя українців та росіян (українці ці особливості погано знають, що можна вимагати від росіян?) і з ними можливо поспілкуватись. Але їх не треба переконувати.
І кожна категорія вимагає свого стилю спілкування та рівня знань.


… Насправді я мав на увазі навпаки - виявити глибинні, ключові моменти, аксіоматику, вся їх поведінка з якої випливає.

На їх поведінку вливає освіта, виховання та пропаганда.
І Антон Петряков аля freshlife28 з серіями відеороліків по етології , когнитивним помилкам та книжкою «Как начать думать … » це щодо виховання та пропаганди.
А освіта це канал Т.Г. Шевченка, на якому ти зможеш порівняти знання з історії шкільної та більш поглибленої на каналі.
А рівень спілкування з тим берегом– це канал Луганського.


. А зріти в корень явища))

Корінь явища – невігластво та безкарність.


(Майже здійснився в мене один проект сумнівний з одним "потойбічним" індивідуумом, за певними правилами, як раз на цю тему, але, не зрослося, на жаль)

Не зрозумів. Бажано більш детально пояснити.


… по-перше, багато часу не займали, по-друге, щоб автор або був занурений безпосередньо у проблему про яку розповідає, або мав доведені аналітичні здібності обґрунтовані висновки робити.

Приклади будь ласка. Особливо, якщо ці приклади стосуються обговорюємого питання.


Ну й про розділ «А що робити?!» - окрема подяка. Де б я ще на такі питання відповіді отримував?))
І я майже не жартую

Навіть якщо лише посміхнешся – то вже гаразд.
Я розумію, наскільки ті «поради» не оригінальні. Але дієві в усі часи.

Наприклад, з усієї книги Кочергіна «Мужик с топором» мене більше за всього вразила його порада: «Если не знаешь что делать – делай хоть что-нибудь». У книжці йшла мова про те, що Кочергін у складний період часу для себе повернувся до тренувань, що дозволило йому вийти з важкого психологічного стану (що не завадило йому з часом стати супер-пупер-православнутим).
І так, це зараз я знаю про Джордана Пітерсона та його «навести лад у своїй кімнаті».
А ще Петряков говорить, що звичайне «я хоть что-то делаю» це проблеми мислення.
А ще, Потапенко постійно згадує, що : «Стратегические просчеты невозможно компенсировать тактическими успехами» (Карл фон Клаузевиц, фельдмаршал)
Тому я розумію, що робити хоч щось це не є гарне рішення, яке може вести до успіху («Если ты не знаешь куда идти, то ты придёшь не туда»), але у деяких ситуаціях це краще ніж нічого.
А мої прикінцеві поради хоч перевірені часом :) .
17.08.2021 в 23:26

Ты заходи, если что...
Gark
Дякую за розмову й корисні думки та поради, шановний! :friend:
І не ображайся, будь ласка, на звернення))) Це мій стиль. До жінок я, зазвичай, звертаюся: чарівна, чудова, незрівнянна... Але у гендерному питанні я - "расист": вважаю представниць жіночої статі вищою кастою, що панує над іншими статями. Тому до чоловіків звертаюся примітивно: "шановний" :)

Одразу дрібне непорозуміння хочу виправити. Я вивчаю запоребрікову природу не для того, щоб спілкуватися з ними. Тим більше - в чомусь переконувати))) Я взагалі вважаю цю справу марною та безглуздою. З цього приводу в мене є певна теорія. Але то - окрема розмова.

Класифікація "потойбічних" особин - цікава :vo: І здебільшого збігається з моїми уявленнями щодо цієї братії.
Втім зауважу, що "велич Росії" - це елемент, який об'єднує їх всіх. (Це, як раз, одна з тих якірних точок, базових понять, аксіом, на яких будується світогляд будь якого росіянина. Зрозумівши лише це, вже можна розтлумачити цілу купу їх вчинків/висловлювань, які є алогічними з нашої точки зору)

Ти не є командуючий співпівставної армії.
Так, під час бойових дій всю важливу інформацію має знати лише командування. Але по-друге, ця війна гібридна, а по-перше - я цікавлюся питаннями запоребрікового менталітету не як військовослужбовець, а як вчений, як дослідник. Хоча й на аматорських засадах)) Що робити із здобутим знанням - питання друге. Спочатку треба його добути))) Тому особисто мої "сили" або "можливості" стосовно розповсюдження знань - значення не мають. В оперуванні інформацією розподіл праці людство засвоїло давно й вдало.
І якщо я десь і дискутую з ними, то не як боєць з нашого боку, але як розвідник ;-)

Корінь явища – невігластво та безкарність.
Ех! Якби ж все було так просто! :laugh:

Приклади будь ласка.
Якщо в мене є вимоги до каналів, це не значить, що я знайшов такі, щоб всім відповідали)))
В плані аналітики я довіряю Портнікову. І часовий формат в нього є придатний - 8 хвилин на випуск (мій улюблений розмір!)))
У Дениса Казанського я слухаю про внутрішнє життя ДНР/ЛНР. Він зазвичай використовує власні висловлювання сепарів та їх російських кураторів (на кшталт Гіркина). В сенсі об'єктивності та користі цім свідченням ціни немає)))
На жаль, канал Т.Г. Шевченка мені не підходить :( І справа не тільки в затягнутості по часу (як на мене, можна сконцентрувати випуски якщо ні вдвічі, то, якнайменше, на 30%) Проблема - у звуку. По-перше, він якийсь неякісний. По-друге - дикція ведучого геть не придатна для відеоблогу. Кінцівки слів інколи просто проковтує. Як слідство, прослуховування його каналу висмоктує з мене сил втричі більше, ніж інші. Отже разом його ККП виходить в 5-6 разів гірше за інших джерел. На превеликий жаль - повторюю.
18.08.2021 в 08:56

Хочешь изменить мир — начни с себя!
Hily, І не ображайся, будь ласка
Жодних образ.
Мене просто (у деякий час) офіціоз задовбав неймовірно.

а як вчений, як дослідник. Хоча й на аматорських засадах))
Тобто самовдосконалюєшся. Гарна справа. Для початку.
Але до намагань поділитись знанням з оточуючими та навчити їх усе рівно прийдеш через деякий час.

Ех! Якби ж все було так просто!
А не треба ускладнювати деякі речі.

В плані аналітики я довіряю Портнікову.
Як тобі не підходять брати Капранові, так мені неприємний Портніков. Чисто його манера мови не підходить. Хоча іноді і слухаю/читаю.
Буває. Усі ми різні. І як гарно, коли є можливість обирати.